ما را در سایت دسته گل هایی که من به آب میدم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: جمعه 17 اسفند 1397 ساعت: 4:32
هیچکدوم از رفتارام شبیه اون مهدیه ای که میشناختم نیست...
کجاست اون مهدیه صبور؟!
کجاست اون دختری که خوش اخلاق بود و با هم زود جوش میخورد؟!
کجاست اون دختری که تو خوابگاه همه دوستش داشتن؟!
چرا اینجوری شدم من؟!
حساس, زود رنج, عصبی,بد اخلاق...
شدم بد ترین مهدبه دنیا...
از خودم متنفرم
دسته گل هایی که من به آب میدم...ما را در سایت دسته گل هایی که من به آب میدم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: جمعه 17 اسفند 1397 ساعت: 4:32